שְׁאֵלָה:
האם דברים שרירותיים לכאורה כמו "נגן בפסנתר עבור הכנסייה" או "בדמינטון תוך-טבעי" צריכים להמשיך ב- M.S. או יישומי דוקטורט במדעים / הנדסה?
masque
2017-01-16 17:16:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

ואם הם צריכים, אני מניח שהדברים האלה צריכים להמשיך בקורות חיים תחת משהו כמו "פעילויות ושירותי קהילה". זאת אומרת, אני מחשיב את היכולת לראות מוזיקה לקרוא מוזיקה שתשחק בכנסייה שלי כהישג משמעותי (כמה אנשים יכולים לעשות זאת?) ועשוי להניף אדם אחד בוועדת קבלה אם הוא או היא נהנים ממוסיקה ומבינים כמה קשה להיות לך עבד על מנת להשיג זאת.

בדמינטון? .... אולי לא כל כך הרבה

ההערות אינן לדיון מורחב; שיחה זו הועברה לצ'אט (http://chat.stackexchange.com/rooms/52219/discussion-on-question-by-masque-should-seemingly-arbitrary-things-like-play-pi).
שבע תשובות:
Fomite
2017-01-16 17:23:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לא.

דברים אלה הם בדרך כלל לא רלוונטיים. לכולם יש תחביבים, ורבים מהם עשויים להיות מאתגרים, אך מטרת הבקשה לבתי הספר לתארים מתקדמים היא להבין את הרקע שלך כמדען פוטנציאלי .

במקרה הטוב, זה יהפוך את זה מישהו ילך "אה, מסודר, האבוב ..."

גרוע מכך, זה יגרום למישהו להניח שאתה מנסה לרפא חוסר הישגים יחסי, או לא באמת יודע מה אתה עושה.

אז אתה אומר אם יישום מבקש במיוחד בקמפוס או בקומיקס. מעורבות, אתה לא צריך לרשום את אחד הדברים האלה? אני מדבר על שאלה מסוג תשובה קצרה שראיתי שיש לה בקשה אחת לתואר שני. זו הייתה רק תיבה קצרה כדי לרשום את הדברים האלה. אני לא יכול להבין מדוע זה לא יהיה מתאים שם
אמרת קורות חיים, לא יישום עם הנחיה ספציפית. אם כי הייתי נוטה להתמקד במנהיגות או בפעילות רלוונטית יותר בקמפוס על פני תחביבים אקראיים.
במקרה זה תוכלו לעקוב אחרי 2 הכללים הכלליים שכמעט תמיד חלים: עקבו אחר ההוראות שניתנו (ושאלו אם הם לא ברורים) וכשזו משאירה לכם עדיין מקום לבחור: הוסיפו רק דברים מהם תוכלו להסביר מדוע הם רלוונטי במצב ספציפי זה.
זה באמת תלוי איפה. בגרמניה מיומנויות חוץ-לימודיות (במיוחד כאלו תרבותיות וחברתיות, כמו מוסיקה קלאסית וכו ') נחשבות ליתרון במקרים רבים.
יתר על כן, מכיוון ש- @masque נותן דוגמה לכנסייה, זה תלוי עוד יותר במקום בו האדם גר. בצרפת, להגיד שאתה עושה קצת מוזיקה זה בסדר במיומנויות חוץ-לימודיות, אבל להגיד שאתה עושה את המוסיקה הזו במיוחד בכנסייה זה לא גדול.
נאה. הערה זו אינה עולה בקנה אחד עם מחקר שדווח כי תוכניות מוזיקה בבתי ספר עוזרות לקדם הישגים אינטלקטואליים בקרב תלמידים.
@Inquisitive אם אני מסתכל על יישום בית ספר כיתה, ההישג האינטלקטואלי שלך כבר צריך להיות ברור. אם זה לא, נגינה על העוגב בכנסייה לא תציל אותך.
aparente001
2017-01-17 01:57:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

האם דברים שרירותיים לכאורה כמו "לנגן בפסנתר לכנסייה" או "בדמינטון תוך-טבעי" צריכים להמשיך ב- M.S. או יישומי דוקטורט במדעים / הנדסה?

כל עוד אתה תמציתי בקשר לזה, ואף אחד מהתחביבים שלך לא לוקח כמויות גדולות של זמן, הישגים מחוץ לתחום העיקרי שלך יכולים להיות תוספת חיובית ל קורות חיים או בקשה. עם זאת, לתכונות אלו תהיה חשיבות מינורית, בהשוואה להישגייך בתחום העניין העיקרי שלך.

דוגמה כיצד להתמודד בקצרה עם שתי הדוגמאות שלך:

תחביבים: בדמינטון תוך-טבעי, אורגן של שם-המקהלה

כשאני רואה "בדמינטון" אני חושב: המועמד הזה הבין איזון טוב בין עבודה לחיים, ויש לו משאבים סילוק להתמודדות עם לחץ אקדמי ושמירה על בריאות.

כשאני רואה "עוגב למקהלה", אני חושב: מועמד זה יכול להתייחס לאנשים אחרים (יכול להסתדר עם מנהל המקהלה); מועמד זה עשוי להתגלות כבעל כישרון להרחבת קהילה; המועמד הזה הוא חכם, יצירתי, ממושמע ומעריך את היופי.

שני התחביבים מציעים לי שלמועמד זה יכול להיות כישרון לבנות קהילה במחלקה שלי.

אתה אף פעם לא יודע מתי אינטרס חיצוני ללכת לשחק לטובתך.

דוגמה 1 (פיקטיבית): אתה מתרגל ג'ודו. מישהו בוועדה עושה זאת. הוא מסוקרן וקורא את בקשתך ביתר עיון.

דוגמה 2: חבר חשב שישחק מעט שחמט בבית הקפה בזמן שהוא ממתין לתורו להתראיין לתפקיד הוראה (לא לָנוּ). הוא ניצח בכל משחק, כולל נגד השחמטאי המקומי הטוב ביותר. השמועה התפשטה והוא קיבל קהל גדול על שיחתו. הוא קיבל את התפקיד. (כמובן, הוא לא היה מקבל את זה אם הדיבור שלו לא היה מוצק.)

דוגמה 3: קיבלתי הרשאה לקחת תנאים מוקדמים למדעי המחשב במקביל כאשר החלפתי תחומים, מתוקף התואר שלי במוזיקה. שאלתי את ראש המחלקה מדוע היא חתמה במהירות על תלוש ההרשאה שלי, לאחר שכולם אמרו "אין יוצאים מן הכלל", והיא אמרה שזה התואר במוזיקה.

הצהרה: מעולם לא ישבתי על ועדת קבלה.

דוגמה 4: הסוקר לא אוהב את התחביב שלך מסיבה כזו או אחרת (זה מרמז על רמת דתיות, הוא חושב שזה קל דעת או שיש לו קשרים שליליים אליו) וזה מצביע על קריאת היישום שלך.
@Fomite - קל להמעיט בדתיות. יש לך עוד כמה דוגמאות, אני מניח שאני מתכוון לדוגמאות נגדיות? אני לא מרגיש דמיוני במיוחד היום.
בתחומים מסוימים תחביבים חנונים או מחוץ לביצוע עשויים להיחשב - משחקי שולחן וכדומה. אצל אחרים, משהו שקורא "ג'וקיסטי" - כמו ענפי ספורט מסוימים. הבעיה היא שזה ישתנה באופן פרוע לפי הדבר היחיד שאתה לא יכול לשלוט בו - הקוראים שלך.
@Fomite - אני לא מבין את זה. לדוגמא, מהי משחקי שולחן, והכוונה ל"ספור "? האם אתה מדמיין שמשחקי שולחן עלולים לכבות מישהו או לסקרן אותו? אני באמת צריך כמה דוגמאות קונקרטיות. אני לא יכול לדמיין תחום שבו התגובה תהיה, "אה, יאק, לאדם הזה יש מקור קבוע של פעילות גופנית ואינטראקציה בקבוצה. בואו נתנער ממנו."
אמרתי "חנון מהתחביבים הלא-ביטיים" על ידי "ספירה" כלומר "משחקי שולחן עשויים להיכלל במכלול התחביבים החנונים או הלא טובים". ל- Stack Exchange יש אתר שלם: http://rpg.stackexchange.com. ובהתחשב בדוגמה שלי היה שמבקר לא אוהב משהו, כן, אני יכול לדמיין שיועץ פוטנציאלי יכול לומר "בנאדם, האדם הזה מקדיש הרבה זמן להעמיד פנים שהוא שדון. אולי הם לא רציניים בעבודתם. .. ".
הבעיה הזו מבחינתי היא שאתה לא יכול לשלוט בתגובות. כשאת שם למשהו כמו תחביב, הזמנת חבר פאנלי לחשוב על חייך * האישיים * כמו גם על המקצועי שלך. קורות חיים אינם המקום לכך. בחרת את כל הדוגמאות החיוביות, אך חשבתי שזה שימושי לציין כי "אתה אף פעם לא יודע מתי עניין חיצוני הולך לשחק לטובתך." פירושו שלעולם לא תדע מתי זה לא.
@Fomite אני חושב שזה תלוי ביחס של OP כלפי הבקשה. אם הוא באמת רוצה להירשם לאוניברסיטה / תוכנית מסוימת זו, אני מציע לשחק בטוח ולנסות להראות רק בהישגים בלימודים. מצד שני, אם הוא פונה למקומות רבים, הוא פשוט צריך את ההטבות שהאפרנט שהוזכר יעזרו פעם אחת, לא משנה כמה תגובות שליליות היא מייצרת במקומות אחרים
@jf328 ו- Fomite, אבל אני עדיין צריך לשמוע כמה דוגמאות. אני מתקשה לדמיין תחביב מסוים המוזכר בגאווה ובקצרה ברשימה שורה אחת בקורות חיים שעשוי לגרום לחבר ועדה סביר לחשוב, "אוי, יאק."
@aparente001 ספורט הדם עולה בראש - מלחמת שוורים או ציד שועלים, למשל.
Caterpillaraoz
2017-01-16 22:34:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

במידה מסוימת, הייתי אומר כן אם הבקיאות שלך בפעילות מסוימת תגדיל את הסיכויים שאתה תהיה מדען טוב בתחום המחקר אליו אתה מבקש.

I.E. אם אתם מגישים מועמדות לתואר שני בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל בעלי כישורים גדולים בתכנון ובנייה במודלים של RC בהחלט מראים שיש ברשותכם מיומנויות שיכולות להועיל למדען בתחום זה. אני מכיר ממקור ראשון בחור שהבקיאות שלו ב- xflr5 ו- fem, שהושגה מתחביב, הייתה ערך מוסף נחמד בעת הגשת הבקשה לתואר שלישי, אותו הוא קיבל בסופו של דבר.

GarethN
2017-01-17 18:15:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אזכור תחביב קצת משונה יכול לתת למישהו עם ערימת קורות חיים וו לזכור אותך. הם אולי לא זוכרים את שמך אבל הם יזכרו שאתה אוסף סירי תה.

לעתים קרובות, ראיון יתחיל ב'שאלה פשוטה להניח את המרואיין '. אזכור העניין שלך בשירת גרון בוליביאנית ייתן למראיין מה לשאול עליו.

Flounderer
2017-01-17 05:29:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הייתי מקפיד על מה שאתה מכניס לתחביבים מכיוון שאנשים בוועדת הקבלה עשויים להגיב בדרכים בלתי צפויות לחלוטין. זה יכול לעבוד בשבילך או נגדך. אנקדוטה:

ארוחת צהריים אחת ראיתי כמה צוותים בחדר המשותף גולשים באפליקציות לתפקיד במתמטיקה. אחד מהם, תיאורטיקן בקטגוריה בולט, החל להתאושש. "תראה", אמר ואחז באחת הטפסים, "הוא מפרט את הרפטולוגיה כאחד מתחביביו." מישהו אחר הסביר מהי הרפטולוגיה. "אה," אמר תיאורטיקן הקטגוריות, "חשבתי שזה חקר הרפס."

ובכן, ומה יהיה מצחיק בלימוד הרפס? הלכתי פעם לשיחה מרתקת על התפרצויות חצבת ותורת הכאוס.
הם בהחלט יזכרו את היישום הזה.
dtldarek
2017-01-17 05:53:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הצהרת אחריות:

מעולם לא הייתי בוועדת שכירה, אז קח את הפוסט הזה עם קורט מלח. מצד שני, יש לי ניסיון רלוונטי כלשהו, ​​אם כי זה יעיר תגובה נחמדה, אבל זה יצא יותר מדי זמן. הכי טוב, קח את זה כעצה של "השכל הישר", אבל דשדש אותה ברשימת העדיפויות.

כמו כן, הרבה זה מרגיש כמו דברים ברורים, אבל אני חושב שיש עדיין ערך באמירתם, כדי שניתן יהיה לקחת אותם במודע בחשבון.

1. האדם השכור חייב להיות מסוגל לבצע את העבודה שהוא או היא נשכרים עבורה.

הנה אני מניח שהטענות שלהלן אמיתיות ומובנות היטב (ראה נקודה 4. להרחבה בנושא) .

הטענה "יכול לנגן טוב על עוגב הכנסייה", פירושה שאתה יכול לעבוד קשה להשגת המטרות הרצויות שלך, אתה מבין סיפוק מושהה וראיה חלשה שאתה יכול לעשות את העבודה הנדרשת.

עם זאת, "שחיין ברמה האולימפית" מציע שיהיו כמה מכשולים נוספים. המשמעות היא שאדם כנראה ירצה להתאמן כל הזמן לשמירה על מיומנות כזו ואולי ללכת לתחרויות שעשויות להתנגש בכנסים, סדנאות, סמינרים או פעילויות מתוזמנות אחרות. אלא אם כן ועדת הגיוס הולכת על ההטבות המיוחדות (כמו רווח פוטנציאלי לפרסום), זהו למעשה אות שלילי.

אם אתה באמת רציני לגבי מקהלת הכנסייה המובילה, זה עלול להתנגש גם עם עבודתך.

2. כל השאר, אנשים מעניינים מקבלים צוות טוב יותר.

תחביב מעניין הוא עדות חלשה לכך שאתה יכול להיות אדם מעניין.

צוות טוב הוא צוות שעובד טוב יחד, ולקיים אנשים עם כישורים טובים זה לא מספיק בכדי לעשות זאת לשם כך. להיות "שחקן-קבוצה" זה חשוב, אבל יש גורם נוסף שלעיתים מתעלמים ממנו: זה טוב לקבוצה אם חבריה אוהבים זה את זה וכמו לדבר ביניהם. רבים מאיתנו אוהבים לעבוד עם אנשים מעניינים. כל המקום הופך למהנה יותר, והיות בעבודה יכול להיות דבר שצריך לצפות אליו ולא רק לשגרה הכרחית. נושאים נוספים שאינם לעבודה מספקים דבק חברתי שהופך את עבודת הצוות בצורה חלקה יותר.

3. כל שאר הדברים שווים, עדיף (בטווח הארוך) שלעובדים יהיה איזון טוב בין חיי העבודה.

תחביבים (אך לא רבים מדי) הם עדות חלשה לכך שיש איזון טוב בין עבודה לחיים. אמנם היזהר, למשל, זה הישג להפליג ברחבי העולם, אך מסירות עצומה זו עשויה גם להיות שהאדם הזה ייעל בדיוק בזמן שהגיע הזמן לכתוב את התזה (ראה גם נקודה 1). למעלה).

4. לכל הצהרה בקורות החיים שלך יש משמעות עקיפה.

אתה אומר שאתה יכול לקרוא את המראה. אז מה, אז אני יכול (או יכול). עם זאת, אמירה כזו לא אומרת כלום. גם אם האדם שקורא את קורות החיים שלך יודע מה זה אומר ומה זה אומר, אין שום קנה מידה להשוות את עצמו. אפשר לומר שבאירופה קריאת ראייה היא נתון אם יש לך השכלה מוזיקלית סבירה. אבל באיזו רמה של קריאת ראייה?

אם אתה יכול לקרוא ראייה כמו שהמורה שלי יכול או יותר טוב, אז יש לך את הכבוד העמוק ביותר שלי (למשל, לימודים בסקריאבין מלאים מקריות, כמעט בקצב, ואני יכול לא יבחין בשגיאות גם אם הייתי מכיר את הקלטת היצירה היטב; יתר על כן היא לא עשתה זאת על ידי הכרת היצירה או על פי האוזן - היא יכולה לנגן גם יצירות משלי במקום). ובכל זאת, איך אתה יכול להעביר את המידע לאדם אחר, כזה שאולי אפילו לא יודע על מה בעצם קריאת ראייה? לדוגמא:

  • אה, אתה יכול לקרוא ראייה? נהדר, גם אני יכול לקרוא הערות!
  • אותו אדם טוען שהוא / היא יכולים לקרוא ראייה ?! אבל שופן כל כך קשה, שאף אחד לא יכול לראות את שופן מימין. אדם זה חייב להיות הוזה.

על ידי בחירה לשים קצת מידע בקורות החיים שלך אתה מקבל החלטה. החלטות אלה עשויות לחשוף בעקיפין משהו שלא תמצא חן בעיניך. אפילו פרטים זעירים ביותר, כמו פיסוק (ראה שיעורים של נתוני שכירה לשנה) עשויים להיות חשובים. אם תבחר לטעון ש"אתה יכול לקרוא ראייה ", ועדת הגיוס עלולה להבין אותה לא נכון מכיוון (אני מגזים בכוונה)" מעמידה ערך בכישורים לא ידועים וסתומים "," מתקשה לתקשר בצורה ברורה "או" לא מבינה אילו מיומנויות רלוונטיות לתפקיד ".

אמנם הייתי ממליץ לך לכלול מידע על כישוריך האחרים, אך עשה זאת רק אם תוכל לתקשר אותם בצורה ברורה מבלי לשים דגש רב מדי. יתר על כן, זכור שוועדת הגיוס תבחן זאת מנקודת מבטם, ובמיוחד "הובלת אנסמבל מוזיקלי בשנים 2014-2017" עשויה להיות רלוונטית יותר ש"יכולה לקרוא ראייה ".

אני מקווה שזה עוזר ;-)

לא התכוונתי שאכתוב בקורות החיים שלי או באפליקציה "אני יכול לקרוא ראייה" אבל התכוונתי כמובן שאם אני משחק בכנסייה, אז אני יכול לקרוא ראייה. כל מי שיודע משהו על מוזיקה יידע שכך לא הייתי כותב "אני יכול לקרוא ראייה"
"האדם השכור חייב להיות מסוגל לבצע את העבודה שהוא או היא נשכרים עבורה." האם אני חושב שהסיבה הגדולה ביותר לכך שתחביבים כאן הם במקרה הטוב "מה". אם אני מראיין אותך, אני עשוי לשאול מה אתה עושה בשביל הכיף כדי להבין טוב יותר מי אתה (ואם זה האזור הגיאוגרפי המתאים לך). אבל אם אני קורא את קורות החיים שלך, אני מחפש מידע ספציפי לתפקיד. "אני עושה את הדבר החיצוני הזה" לא רלוונטי לכך, ואות מספיק גרוע אם אתה מתאים (אני לא אוהב מספר גדול של אנשים שעושים את אותם הדברים שאני עושה ...) שאני לא הולך להסתמך על זה.
@masque אני חושב שאתה מעריך יתר על המידה כמה אנשים יודעים על מוזיקה, במיוחד. כשמדובר בדברים שלומדים על ידי השתתפות בהופעות מסוגים שונים.
Inquisitive
2017-01-17 00:51:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כן. כלול אותם תחת כותרת כמו שהצעת. אתה צודק. היכולת לקרוא מוזיקה בצורה כזו היא הישג והיא עשויה להצביע על יכולת מולדת שאין לאחרים.

אני משוכנע באופן אישי מזה זמן רב כי כושר אמנותי וכושר טכני הם לעתים קרובות. זיווג ליחידים. לדוגמא, הכרתי כמה אנשים בעלי יכולת אמנותית חזקה, שלדעתי גם בעלי יכולת אינטלקטואלית גבוהה באופן חריג.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...